fredag 14 oktober 2011

Hatar hatar det...Vad ska jag göra!

Har åkt bil till jobbet i ca. 2 veckor nu och det är riktigt skönt.. Ingen stress för jag vet att det tar 40-50 min om jag åker efter 07.00 och åker jag innan går det lite snabbare. Dricker mitt te och äter en macka i lugn och ro utan människor.

Men idag tänkte jag att jag åker kommunalt för Jocke och jag ska till Kista ikväll. Tror ni inte att jag glömde mitt busskort hemma.... 200 spänn på en remsa Stressar ner till Barkarby station med bilen, går snabbt/ springer från parkeringen till tåget. Blir varm och klibbig, sen ska man in i tåget med alla andra svettiga människor och trängas där. Och förhoppningsvis så är inte tåget försenat eller att det blir stopp på vägen...

Åhh... Vet inte hur jag ska göra i framtiden/ denna vinter. Är ju onödigt att köpa busskort om jag inte ska åka fullt ut med det.
Funderar även på att köpa en ny bil, men det känns ju också onödigt om jag ska åka kommunalt. För om jag bara ska åka ner till stationen kan jag ju ha Gamla Volvon kvar. Men kommer jag åka in till jobbet på Liljeholmen är det skönt att ha en Nyare och helare bil som drar mindre bensin.

Känns som att det är mycket som jag inte vet med mitt liv just nu...

Det jag har att se fram emot just nu är att det är helg snart som ska spenderas med vänner och familj. Sen på måndag kommer Nattans bebis. Ska bli så spännande att se hur lilla knappen ser ut!


Titta så vacker hon är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar