onsdag 30 november 2011

Amatörer och strul

Klart det inte ska vara enkelt när man håller på och renoverar. Så här såg det ut igår när vi kom hem igår.


Fyllt badrummet med deras verktyg istället för att ställa det i vardagsrummet där det finns hur mycket plats som helst.


Vi bad om flera nyanser av mörkt, men då är det bara två??? Och ingen som jag tyckte var bra heller...
Så idag skulle de komma med en till färg som var mer svart och prova lägga två lager för då blir det mörkare också.
Dem skulle komma kl 8 men kom 9.30, så nu är jag sen till jobbet.





Blir den mörka som är längst ner. Bilden visar dock inte sitt rätta jag. Den ska inte vara helt täckande men ganska mörk. Hoppas det blir bra 😊

Hann ju bara titta tapeter i ca 20 min igår för att jag fastnade på parkeringen med bilen. Växelspaken gick sönder lite och jag kunde inte lägga i backen, men efter 40 min kom pappa och hjälpte mig som tur var. Så blir iväg att kolla tapeter idag med. De hade ganska snabb leverans där så det blir nog att vi köper därifrån.

1 kommentar:

  1. Haha, det låter verkligen stabilt...jag hade typ fått ett nervsammanbrott för länge sedan!

    SvaraRadera