torsdag 9 oktober 2014

Trööött mamma

Idag är jag grymt trött. Elton har stökat runt HELA natten.
Trodde han skulle sova bra då han bajsade två gånger igår! Han har hållit sig i en vecka.

Har denna vecka inte gett han några D-droppar eller nått för att se om det är det är dem som stör han på kvällarna och nätterna. Men tydligen så är det inte dem heller.
Åh så svårt att veta vad det är, kan ju vara så himla mycket. Att han är övertrött, kan inte komma till ro, är gasig i magen för att han svalt för mycket luft när han ätit eller något jag ätit. Kanske en tillväxtperiod, vaccinet som vi tog, kvällskolik eller dessa D-droppar. Nä har ingen aning längre vad jag ska göra. Lite frustrerande när jag vet att han sovit bra förut med mig i sängen och inte alls lidit av gaserna så som han har nu.

Gårdagens äventyr:


På g till föräldrargruppen för att prata lite.


Elton sover fint inne på Coop


Middag och bus hos kusinerna


Dessa killar <3
Mys med gammel



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar