söndag 7 februari 2010

Synd att det ska behöva vara så..

Igår var jag ute en sväng med några av brudarna. Hade väldigt roligt fram tills det var hemgång. Eller allt gick bra hem från stan och till Donken men sen när jag skulle ta bussen hem själv från jakan, (där man blev lämnad själv) blir man rövad på plånboken av två j*vla ...... (inte svenska) personer. Tur att jag inte märkte att dom var nere i min väska när de stod och prata med mig även fast jag inte ville det. Var jobbiga och onödigt närgående. Vet inte hur jag hade reagerat då, men det var väl tur att jag märkte det när jag skulle betala taxin. Som tur var Jocke hemma och kunde komm ut och betala. Så min resa från jakobsberg blev väldigt dyr. 120 kr taxi, 500 kr i plånboken, nya kort att beställa och betala, och nytt körkort. Tack tack.

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att det inte hände dig nått iallafall! / Sandra Landin :)

    SvaraRadera
  2. Stackare! Fyyy faaan asså, skulle blivit sååå jävla lack! HORUNGE!

    SvaraRadera