fredag 1 april 2011

April = bra månad

Jag som hade tänkt att tvätta bilen och sitta på balkongen i solväder. Men icke sa nicke. Är ju trots allt april nu så nu blir det väl aprilväder.

Men det får bara vara det idag för denna månad kommer bli väldigt bra och då vill vi ha soool. Det kommer två bebisar till världen, börjar praktiken på måndag, planera för flytt och sälja lägenheten, påskhelgen och så lilla jag fyller ju år den 25 april. =) Bra grejer det här!!

Det där med min födelsedag är ju lite knepigt för jag fyller ju år på påskhelgen.. Så får styra upp något helgen efter istället.

2 kommentarer:

  1. April april, ja det är en underbar månad man vet aldrig vad vädret ska bli. Men hur som, våren är på väg. Och det finns många underbara människor som fyller år denna månad. liksom du och jag. Och Jocke B Daniel Bell Och Jackie Chan, Skådespelare från Hong Kong
    Robert Wells, Artist

    SvaraRadera
  2. Hahah ja precis, men mamma det är väl inte så kul att fylla år nu för dig, jobbigt att bli äldre ju? =P

    SvaraRadera