tisdag 19 april 2011

Är jag en idiot eller han?

Om jag har lite bråttom och åker efter en person som åker i 30 km/h på en 30-väg och väljer att köra om honom och köra i 40-50 km/h istället, är jag en idiot då? Har han rätt att preja ut mig på trottoarkanten och tuta på mig och riskera att jag kör på någon annan?
Visst ska man inte köra för fort men det var inte så att det var en farlig omkörning. Det var han och jag på vägen.

Aja nu ska jag inte haka upp mig på honom. Idag kommer något fantastiskt hända så ska fokusera på det istället. Sen håller ju budgivningen på också

3 kommentarer:

  1. Ja, du gjorde fel! Aldrig köra om på 30-väg.

    SvaraRadera
  2. Hehe har du tid och skriva här =p
    Enlig lag så får man köra om, denna väg hade dessutom inga refuger eller dagis i närheten. Så jag tycker att det inte var helt fel. =p

    SvaraRadera