torsdag 29 september 2011

Ursäkta du tappa något!

En man: Ursäkta, du tappade något!
Jag: Oj då, vad tappade jag?
Mannen: Ditt liv!

Aa så känner jag!
Går upp på kl 6.15 på morgonen, svintrött...
Kommer hem och orkar knappt laga mat...somnar vid 22. Upp igen kl 6. och är fortfarande svintrött, vad är det med mig? Har hållit på så här sen jag började på nya jobbet, och nu är jag dessutom sjuk också, f*ck!

Vet att man måste jobba men man kan väl få bli pigg och kunna få njuta av en bra arbetsdag iaf...


Juste min nya väska har kommit nu också, matchar min bruna hårfärg som jag glömt skriva om...

1 kommentar:

  1. jag känner igen mig...alltid trött. lite halvsjuk hela tin och dagarna går runt, runt som i ett ekorrhjul....kämpa, kämpa, kämpa! det blir bättre. Försöker övertala mig det iaf...

    SvaraRadera