fredag 2 september 2011

Världens bästa Anton blir 2 år idag!

Älskade systerson, nu blir du 2 hela år! Tiden går så himla fort! Känns som att det inte alls var länge sen jag stod på Mio och jobbade då din mamma skickade sms om att hennes vatten hade gått. Gick runt på jobbet och var sprudlande glad och nervös. Alla frågade varför jag var så glad och det var ju så klart för att jag skulle bli moster för första gången. Men inget sms om att du hade kommit, du tog god tid på dig. (Stackars mamma) Gick och lade mig i sängen för att sova och hade svårt att somna för snart visste jag att du kunde komma när som. Undrade hur du skulle se ut, hur din personlighet skulle bli och hur alla våra liv skulle förändras. Vaknade till av ett sms och där var du på bilden, lite skrynklig, gul och konhead. Världens sötaste! Älskar dig så sjukt mycket!

Våra liv förändrades det kan man säga, speciellt för dig och din mamma. Ni har fått uppleva det man absolut inte förväntar sig när man kommer till världen. ..................(Hade skrivit en liten mening här men den var jag tvungen att ta bort för enn viss person) Men som tur hade ni eran familj och vänner att vända er till som stöttade er i det hela och se så bra ni lyckats! Din mamma har jobb och eget boende och ni klarar er helt utmärkt! Är så sjukt stolta över er och att ha er i min familj, älskar er!















Tyvärr kommer du inte vara hemma idag, du ska vara hos din far, men imorgon kommer du vara med din älskade familj och ha ett superkalas!

3 kommentarer: