lördag 24 december 2011

Lite smått äcklad

Sådär dan före doppare dan ska man behövas utsättas kanske en av världens vidrigaste och obehagligaste sak. Jo, jag vaknar kissnödig mitt i natten, jag hasar mig ofrivilligt upp och huttrar för att det är så kallt att gå upp ur den varma sängen. Tänder inte lampan för att jag vill ju inte vakna allt för mycket, vill ju lätt kunna somna om efter detta lilla besök. Jag sätter mig på toaletten OCH herre Gud, fort som f*an upp och hoppa, blev helt klarvaken av denna chock!
Jag har då satt mig direkt på porslinet då någon av Joakims kompisar glömt fälla ner toalettringen...ni vet ju hur det kan se ut efter att en kille har varit där och kissat...mhmm inte gulligt.
Som tur så sitter min kille ner när han kissar, så jäkla skönt, blir mindre att städa och så är det ju bra för prostatan har jag hört.
Som tur var det ju bara en kille som hade varit där och "grisat" ner. Annars hade jag få lite mer panik än vad jag fick nu.

Detta var iaf inte en skön upplevelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar