fredag 9 december 2011

Vunnit på radio! Live på....

Haha jag och Jocke vann på Lugna favoriter idag, lite roligt för syrran vann förra veckan. Men tyvärr vann vi inte samma pris, hon vann en skidweekend i Idre och vi vann det här:


Lite synd, dels för att jag inte är så förtjust i skaldjur och så hade det varit nice att åka dit med syrran.
Aja men man får vara glad ändå =)

Vet inte riktigt ifall jag ska skriva när det sänds för jag var väldigt nervös, haha som Cicci sa så kommer jag knappt ihåg vad jag sa, blev så chockad när Niclas Wahlgren var på andra sidan luren... Haha får se om jag skriver här sen när det... =p

Frågorna var typ:

Vem somnar oftast på soffan?
Jag svara: Joakim
Joakim svara: Han själv

Vem har sämst morgonhumör?
Jag svarade: Joakim
Joakim svarade: Han själv

Vem är mest romantisk?
Jag svarade: Jag
Joakim svarade: Jag vet inte måste tänka....... (pinsamt tyst i några sekunder) sen fråge han om han kan få en ledtråd, Niclas svarade att det var en tjej

Haha som tur behövde man bara ha två rätt så det gjorde inget 😜


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar