onsdag 2 april 2014

Lugna dagar har det varit...

Nya stället har pool, rätt skönt och slippa saltvattnet lite. Poolen är dock inte lika svalkande som havet är.
Uppe på toppen av denna backe låg en lite finare pool, och även rummet som vi skulle bott i först. Men vi betalade 200 kr/natt extra för att slippa gå upp för den där backen. Tror aldrig jag hade orkat gå upp för den backen flera gånger per dag, speciellt inte nu när jag fått mer ont i ryggen. :(
Min lilla kokosnöt provar kokosnöt för första gången ;p Var väl ingen höjdare tyckte han. Själva köttet var gott men juicen var för sliskigt och söt. Ingen höjdare för mig heller.
V. 27 inleder vi här på Pattaya Beach där nya hotellet ligger.
Lite bad blev det ändå där igår. Här är sanden som potatismjöl. Jättelent mellan tårna. =)
Skönt att kunna ligga på magen ibland. 👍😊

3 kommentarer:

  1. Fina bilder men synd att dom blir så suddiga :(
    Nu saknar jag er så nu får ni komma hem!!!!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, blir så när jag lägger upp på appen på mobilen. Vet inte vad det är för fel??
      Men klickar man på bilden så får man upp den, och då är den inte suddig. Men det orkar man ju inte göra på varje bild. :P
      Har tagit bort appen nu och ominstallerat den på mobilen. får se om det blir bättre.
      Annars måste jag lägga upp på datorn och redigera härifrån som jag suttit och gjort nu. :)

      Ses snart! Puss!

      Radera
  2. Hej igen ni avkopplande par!
    Många vackra vyer och trevliga personer bjuder ni på. Fint att ni bjuder på lite distanskontakt. På de här senaste bilderna ser det väldigt fint ut. Det var väl några sängar på någon tidigare bild som såg lite beniga ut. Här hemma är det fortfarande lite sol på dagarna med ca 10 grader och någon plus på natten. Kramar Birgitta o Kristian

    SvaraRadera