onsdag 11 juni 2014

V. 37

Igår gick vi in i vecka 37.

Känns så konstigt att snart kommer det verkligen vara en bebis, en liten människa i vårt hem. Vi två kommer bli TRE. En blandning av mig och Emil. Får gåshud och pirr i magen när jag tänker på det! Hihi <3 p="">
Ont när jag går? Ja, ilar och gör ont i bäckenet ner mot musen.

Svårt att sova? Ja lite, och väldigt lätt att vakna, speciellt när Emil går upp på morgonen.

Halsbränna? Nja nästan inget längre, bara när jag precis ätit och lutar mig fram och ska ex. ta upp något från golvet.

Förstoppad? Ja, om jag äter järntabletterna.

Sammandragningar? Japp, när man går och gör "hastiga" rörelser. Och mest på kvällen. Sen känns det som att jag har mensvärk ibland också.

Vätskefylld/ Svullen? Nä, inte särskilt. Kanske lite mer om fötterna/benen än vanligt.

Smidig? Nej inte alls! Bl.a. Svårt att sätta sig ned på golvet och komma ur sängen.

Kondition? På botten, sjukt jobbigt att gå upp för de trappor vi har till lägenheten. Plus att det gör ont också.

Läcker ur pattarna? Nej inte än, trodde dock det men det var bara vaniljsås som jag spillde precis där, =p

Hur rör sig bebis? Mest på kvällen, men en sväng på morgonen och en sväng på dagen också. Känns som den mer trycker ut än att bara buffar till som den gjorde förut. Nu gör det också mer "ont" och känns mer obehagligt när den rör på sig eftersom skinnet stramas ut mer nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar