söndag 27 juli 2014

Landet

Den här veckan som varit och veckan som kommer, kommer vi vara ute på underbara Lådna.
Vi har haft kanondagar med en massa sol

Eltons första båttur gick kanon. Tror han t.o.m tyckte det var skönt att ligga lite ihoptryckt i flytvästen.
Anton som simmar utan puffar och flytväst. Så duktig!
Anton, Emil och Jocke står på grynnan.
Fina syrran kämpar på med de sista veckorna av graviditeten. Nu kan det hända närsomhelst. =D
Alla har verkligen badat här t.o.m mormor. Jag är den ända som inte badat, men det är ju för att jag inte får än pga. jag fött barn. Infektionrisk och så. Lite surt är det då det är 26,5 grader i vattnet och strålande sol.
Iof sitter jag mest i skuggan med Elton så då blir det inte olidligt varmt så man måste bada.
Men istället har jag blivit förkyld med halsont och hosta. Det är mindre kul.😒
Varmt är det! Så skugga och helst naken blir det för Elton.
Älskar hans lilla rumpa, den är så sööt!
Åka till affären var en hit, Elton somnade fint i pappas famn i båten. Bättre än vad han gjort på hela natten.
Anton börjar lära sig att köra båten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar