fredag 4 juli 2014

Våran underbara son har kommit!

Den 27/6 kl. 21.15 kom våran lilla prins till världen. 50 cm lång och 3446 gram
Han blir alltså en vecka idag!

Åh är så himla lycklig att vi fått en sån fin och välskapt liten pojke.

Förlossningen var tuff och jobbig. Inte för att den tog jätte lång tid. (17 tim från att vi kom in och jag var öppen 6 cm) Men för att jag redan var helt slut och energilös när jag kom in pga. den långa latensfasen som pågick i 3 dygn och som gjorde att jag sovit max 6 tim på dessa dygn.

Fick jätte bra vård på BB Sophia men framförallt ett underbart stöd av min älskade Emil. Hade inte klarat det utan honom! Gud så jag älskar min lilla familj!❤️

Man får ju inte nog av att fota den här lilla killen!
Tack för alla gratulationer som vi fått!
Nu ska vi njuta ännu mer i bebisbubblan =D

1 kommentar: