tisdag 2 september 2014

Kissa rakt upp i luften!?

Bra att någon är nöjd idag iaf. Själv är jag inte lika nöjd då jag är förkyld med hosta och ont i halsen. Dricker te i mängder för att lindra det onda.
Något positivt är att jag inte behöver gå och kissa lika ofta som jag gjorde innan jag blev gravid. Innan rann det rakt igenom.
Så det där jag läste på en sjukt dryg och påhittad blogg med knasiga påstående om människor i i gymnasiet, kanske ligger något i det. Tror det stod något i stil med "jagad av hajar och vakna upp och kissade rakt upp i luften" Haha ;p 😜
Tydligen blir det så när man ammar. Alltså inte kissa rakt upp i luften, men att man kissar mindre. Och för några veckor sen var det ännu mera sällan. :) 👍😄
Hoppas det förblir så!
Och om det är någon som kissar rakt upp i luften, ja då är det ni killar som gör det. För inte är det jag som har något ståendes mellan benen! 😉
T.o.m Elton har visat att han kan det... på pappa, haha!😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar