torsdag 18 december 2014

Morsan på party

Första gången morsan fick släppa loss lite. Var ju över ett år sen jag gjorde det!
Det var julfest med jobbet förra veckan och som vanligt var jag ju tvungen att vara kvar till sist. =p Kom hem runt kl. 05.00 !!!
Ja trött var jag ju dagen efter, men trött är jag ju ändå nästan alltid så vad gjorde det! ;p
Nä men lite jobbigt var det att vara borta faktiskt! Speciellt när Emil skickar bilder på när de busar i sängen där hemma.
Då blev det några mammatårar inne på toaletten.
Men allt gick så bra enligt Emil så jag fortsatte vidare efter själva julbordet.
Sen när jag kom hem blev jag hel igen. Känns verkligen som att jag inte är en hel person när jag inte är med Emil och Elton. Min lilla familj, älskar er så mycket!
Kan erkänna att det ändå var skönt att få komma iväg lite och bara behöva tänka på mig själv och inte behöva se över en massa blöjor och bebisfix.

En rolig kväll helt enkelt! Dock så saknades några människor som brukar festa in i slutet med mig. Endel har slutat och vissa var bara inte där den kvällen.
Var ett speciellt pirr och en otroligt bra stämning förr på de festerna. Kommer sakna det! <3 br="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar