måndag 23 februari 2015

Hoppas ljumskarna håller för Sälen

Denna vecka åker vi till Sälen med Emils familj. Ska bli supermysigt i
och kul! Får se om det blir tisdag eller onsdag som vi åker.
Var ganska precis ett år sen jag åkte senast, då var jag i Vemdalen med jobbet. Det var även då jag berättade för kollegorna att jag var gravid. Så man kan säga att Elton redan åkt lite skidor. :D

Hoppas på att mina ljumskar håller bara. Får ju ont i dem lite då och då. Har ju snart gått 8 månader sen förlossningen så man tycker ju att det borde läkt nu. Vi får se!

Nya och första egna pjäxor jag köper.
Okej, högklackade skor är inte jätte sköna att gå i, man får alltid ont i fötterna efter ett tag. Men pjäxor är nog snäppet värre.
Jag har så feta/muskulösa fotbollsvader så jag har alltid haft problem med att jag får ont i dem när jag åker. Får som kramp och mjölksyra i dem och fötterna.
Men dessa kändes lite bredare och klämde inte alls lika mycket på vaderna. Så får hålla tummarna att dessa är bättre!

Hade velat köpa en ny skidjacka också men pengarna räckte inte riktigt till. Får väl fortsätta att använda min jacka som jag haft sen högstadiet, haha👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar