fredag 9 oktober 2009

Det har hänt!

Jag har skaffat en blogg jag med! Haha

Vad ska mitt första inlägg handla om... Hmm vad gör jag nu?

Jo, min pv (pojkvän) har köpt NHL 10 Hockey spel, så nu kan man ju säga att jag är singel, typ! Äskar dig Jocke men fy fan vilket tråkigt spel! Så nu sitter jag här själv och lyssnar på idol, för att han spelar NHL på tv:n. Tur att man har Hägendaz att trösta i sig.



Måste också skriva om Mollymus, min och Jockes underbara dag igår.


Strålande sol och inte allt för kallt ute beslutar Jocke och jag oss för att ta en promenad med Molly i skogen. Eftersom jag och Molly visade Issa förra året vart vikingarna höll hus vid Gåseborg var det Jockes tur nu. Jätte mysigt var det, det ända som saknades var korv med bröd som vi hade kunnat grilla där. Fanns ved och tändvätska där från kommunen, fett bra!

Någon som vill följa med nästa gång?


/Myspysiga Denice

2 kommentarer: