tisdag 20 oktober 2009

Ledig dag.. skönt!

Börjar dagen med att kolla ett avsnitt Desperate housewives, måste faktiskt säga att det är en av de bästa serierna jag tittar på. Det finns verkligen allt i den serien.

Sedan åkte jag till syrran där hon bjöd på jätte goda mackor som hon gjorde till mig och mamma. På mackan var det en röra, pepparsalami, creme frech, pepparots visp och lite purjolök, den smeten på en rostmacka med lite rucola. As gott! Bra förrättsmacka.

När vi alla ätit klart var mamma tvungen att åka tillbaka till jobbet. Då ville Cicci ha skjuts för hon var på shoppinghumör. Och inte bangar jag på att följa med på det. Vi mötte även upp våran mormor som hängde med på våran lilla runda i Jakobsberg Centrum. Alltid roligt att shoppa med mormor!

Nu måste jag prova det jag köpt. Hej

/Shopaholic Denice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar