lördag 31 oktober 2009

Innebandy, inte riktigt min sport..

Idag har har jag kollat lite på Bele Barkarbys pojk -97 lag när dom spelade final i viksjöhallen. Jocke tränar dem så det var därför jag tittade. Även fast jag inte alls spelar innebandy eller tycker det är kul att spela var jag lika uppspelt som morsorna på läktarna. Haha.
Bele Barkarby ledde tills det var en sekund kvar, då gjorde motståndarna mål. Så det blev straffar och där förlorade dem. Men dem var värda en vinst. Ni var duktiga killar!

Viksjöhallen väcker många fina minnen, blev faktiskt sugen på att spela Skinkcupen. Vore jävligt kul. Någon som är på?

Nu ska vi till mamma och pappa och äta middag och dricka vin. Cicci, Daniel och lilla Anton kommer också- Sen om alla orkar hoppas jag på att vi kommer spela lite kort.

/Fotbollsälskaren Denice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar