fredag 29 januari 2010

Så här snygga var vi på Åland




Efter jobbet blev det träning på Järfällavallen i den vackra snön, som Emelie och Hanna försökte fånga i munnen hehe.
Idag har jag haft en lite dålig dag, börjar med att jag fastnast med bilen på parkeringen så jag inte kommer till jobbet. Den bara står och spinner lilla Volvon. Arg och ledsen ringer jag mamma och säger att jag sitter fast. Så snäll som hon är kommer hon och hjälper mig att knuffar tillbaka Volvon på plats, och sedan skjutsar mig till jobbet.
Självklart var det jätte mycket på jobbet att göra... Sen på träningen hade jag väldigt ont i mitt lår och som grädde på moset fick jag ett skott rakt i fejjan och började blöda näsblod och fick fläskläpp.
Hoppas min dag blir lite bättre imorgon. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar