torsdag 14 januari 2010

Yesterday

Igår var jag hos Monica och klippte mig. Blev ingen totalförändring som jag brukar göra. Var ju sugen på att klippa kort men nu får det vara långt ett tag, så det blev bara topparna.
Monica har sin salong på Lidingö så jag tog bilen dit. Men sen när jag skulle därifrån ville inte bilen flytta på sig. Bilen är ju bakhjulsdriven så den bara stod och spann. Monica försökte knuffa men det gick inte. Så då fick min prins komma och rädda mig
Sen blev det lunch i Solna centrum och lite snack med Hanna på Dressman. H&M låg runt hörnet och jag kunde inte låta bli och ta en titt. Kom därifrån med en kasse med det här i:


En kavaj blev det

Sen åkte jag hem till Viksjö, gick sedan till Issa och hängde lite där. Cicci och Anton kom även förbi. Sen blev det hem och laga mat.
Hann med mycket den dagen. Får se vad det blir av denna dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar