måndag 16 augusti 2010

En till rehabmåndag...

Idag har jag varit ledig. Gått och rört på foten, så nu känns det ganska bra. Blir nog borta 1 vecka bara, hoppas jag. Så Issa kom och hämtade mig, vi åkte iväg på lite ärenden sen åkte vi och träffade Cicci och Anton i Jakan. Anton kan gå några steg nu, han var jätte söt! Sådär stapplar sig fram lite vingligt och sen kastar sig i ens famn. Gullunge!


Sen har Cicci nu skrivit över sig till vårt lag Kallhälls FF. Ska bli kul att spela med henne igen, var några år sedan. sen ska hennes kompis Emma kanske börja också, vore kul. Men stackarn avslöja att hon hade massage utbildning så hon fick kolla på en del skador som tjejerna hade. Hehe så söt tjej!

4 kommentarer:

  1. Haha vad söt du är tjejen :-) men jag tycker bara det är kul o hjälpa andra så att dom mår bra det är det viktigaste för mig :-) får ta o ses du jag o cecilia så jag får ge din nacke en genomgång :-)

    SvaraRadera
  2. hehe vad bra! Ja det får vi ta och göra, kanske ett glas vin på det också, det vore perfekt!

    SvaraRadera
  3. Ja det låter toppen tycker jag :-) ses i morgon kramar

    SvaraRadera