fredag 20 augusti 2010

Studielån eller inte?

Oj vad proppmätt jag blev igår, blev förrätt, varmrätt och efterrätt... Tack mormor för en mysig middag!


Efterätt!

Sitter och läser inne på CSN hemsida om hur jag ska göra när jag ska ansöka om studiemedel och studielån.. Vet inte hur jag ska göra om jag ska ta studielån eller inte?? Behöver jag verkligen det? Och allt det här med hur mycket man får jobba extra osv. Har redan böcker för 1000 kr som jag måste köpa för att ha på kursen..
A mamma ska hjälpa mig med det efter när hon slutat jobbet så får vi se hur jag gör...

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske spela bowling med Cicci och några andra eller kanske kolla film med Hanna och Minya, blir lugnt iaf för imorgon ska jag jobba.

2 kommentarer:

  1. Åå skulle vara kul om du skulle följa med o bowla :-) hoppas vi ses i kväll, kramar

    SvaraRadera
  2. Sv: Jag kan inte göra annat än hoppas, tack så mycket denice hälsa syster <3

    SvaraRadera