torsdag 22 maj 2014

V. 34

Var hos barnmorskan igår på en vanlig koll och även föräldrautbildning.
Föräldrarutbildningen gick bra, det mesta som sades visste redan jag och Emil så det kändes skönt att vi hade "koll" på de sakerna som togs upp.
Blir så glad att Emil tycker det här är så intressant och att han är så insatt och verkligen bryr sig om allt det här med graviditet och vår lilla bebis. Han kan nästan mer än mig ;p
På fredag ska vi dit igen för att prata amning.
Hos barnmorskan såg allt bra ut, förutom att mitt blodtryck var lite lågt. Kunde vara lite därför jag fick de här "svimfärdighetsatackerna" efter när jag ätit.

Bebis ligger nu med huvudet nedåt. Är inte helt säkert att den kommer ligga kvar där men Paulina min barnmorska trodde att den började kila fast sig lite. Så vi får hoppas att den ligger kvar där nere.
I och med att barnet ligger nedåt så känns det lite lättare med andningen och trycket uppåt när man sitter och ligger. Men får fortfarande svårt att andas ibland, så då är det bara att byta ställning. Halsbrännan håller i sig något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar