tisdag 18 februari 2014

Halvvägs har gått...

... och nu går jag in i vecka 21.
Man kan säga att nu börjar jag känna mig lite mer som en människa igen.

Mår inte alls lika illa som jag gjorde i början. Usch och fy! Kändes som att vara bakis i tre månader. Inte nog med det så var man ju som en zombie också.
Jag stod inte ut med illamåendet för kunde i princip inte äta något alls, så gick till läkaren och fick tabletter utskriva som skulle hjälpa mot illamåendet. Det gjorde det! Men... Jag blev ännu tröttare än en zombie! Men så fick det vara, för kände att det var bättre att jag fick i mig lite mat iaf och slapp kräkas upp det lilla jag fick i mig.








Magen v.21

Magen växer och nu börjar den kännas att den finns där. Är lite besvärligare att knyta skorna och resa sig ur sängen. Känner mig helt enkelt otympligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar