torsdag 6 februari 2014

Oj oj oj, här har det hänt grejor!

Ser att det senaste inlägget handlar om att jag precis hade blivit med lägenhet i Rondellen i Kallhäll. Haha, var ett tag sen. Men jag bor fortfarande kvar. Men....

...nu har jag har blivit med Sambo och med BARN! Kan ni tänka er, jag har en liten bebis i magen som växer och kommer titta ut nu i sommar ca. 7 juli -14.


Och s*atan vad lycklig jag är med Emil! Han är väldens underbaraste! =D


I´m back med bloggandet, kommer skriva lite vad som sker i min vardag och om bebisens utveckling såklart! Mest för mina nära och kära ska hänga med i min vardag men även för att i framtiden kunna gå tillbaka och läsa om denna underbara upplevelse!

Mormor nu är du glad va?! ;)

1 kommentar:

  1. Äntligen, vad roligt! nu måste jag informera Farmor&Ove. Även Farfar&Ragnhild. Kram Mamma

    SvaraRadera