torsdag 27 februari 2014

V.22 En riktigt charmör där inne




Märkligt nog så står jag stilla på min vikt, har tom gått ner i vikt under tiden i början. Har tyvärr inget med att jag tränat, men garanterat pga. illamåendet.
Har fått något migränliknade huvudvärk, fruktansvärt ont gör det! Kommer ibland och det ändå som hjälper är att blunda då.
Besvären med ryggen har tyvärr blivit värre. Inte själva foglossningen tror jag, men med mitt ryggproblem jag haft innan. Eller jag vet inte, kanske är en kombination. Har fått tid av barnmorskan till en läkare och sen har jag bokat in en tid hos en sjukgymnast. Hoppas det kommer hjälpa.
Men något som är positivt är att jag känt de första sparkarna. Jippi! Fick en riktig spark på handen nu ikväll och blev nästan lite rädd och hoppade till lite! Märklig och mäktig känsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar