tisdag 18 mars 2014

V.25

Bebis i V.25 spenderades nere i Bali. Lyxigt skulle jag sĂ€ga! 😉

Har faktiskt mÄtt mycket bÀttre med foglossningen och ryggbesvÀren. Har rört pÄ mig mer Àn jag annars gör nÀr jag sitter stilla pÄ jobbet. En massage varje dag kanske har varit en bidragande faktor till det. =p

SjÀlva flygresorna Àr dock jobbiga dÄ man sitter ner lÀnge och stilla. SÀngarna hÀr Àr ju inte de mjukaste heller. StenhÄrda! SÄ stel pÄ morgonen Àr man, men det gÄr över fram mot dagen.

Har kÀnt av endel sammandragningar nÀr vi stressade pÄ flygplatserna mellan gaterna och nÀr vi har gÄtt lite lÀngre strÀckor i lite snabbare tempo.

Sparkar kÀnner jag varje dag, och man ser dem pÄ magen att det buffar till nÀr bebis sparkar.

HalsbrÀnnan har gÄtt över nu men kÀnner fortfarande inget riktigt sug att Àta middag/ varm mat. Men det Àr ju bra att det finns en massa frukt att köpa billigt hÀr.
Frukten Mangosteen har blivit en riktig favorit! Ska tydligen vara vĂ€ldigt nyttig ocksĂ„, innehĂ„lla massa bra saker som antioxidanter mm.👍👍👍👍

Location:Bali, Gili Air

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar